magnusn.blogg.se

ÅTERBESÖK PLANERAT

Kategori: Allmänt

24:e apr, dag 56 EB. Då har jag äntligen fått en tid för mitt första återbesök. Det blir den 7:e maj. Kanske de klarar att jobba ifatt ändå. Nu börjar funderingarna om vad de ska hitta, måste intala mig att där finns inget att hitta. Så fort det kommer negativa tankar får tänka att jag är bland de 90% som blir botade, varför skulle jag inte vara det. Dessutom har de inte hittat något på andra ställen än de behandlade, vilket gör det så gott som säkert att jag är bland de 90%:en.  Det är så jag måste tänka.

Igår spelade jag 36 hål golf. Jag hade golfbil hela dagen, vet inte hur det hade gått utan. Jag var jättetrött trots att jag kört bil runt. Det är många slag som ska göras och det blåste en 15 sekundmeter, bara det kan ju få vem som helst trött. Resultatet vill jag inte prata om, det har varit bättre. Men som jag sagt innan jag var med och bara det är en vinst. Kände att när jag blev trött så orkade jag inte slå utan jag tappade hållningen och duffade mycket. Det ska väl bli bättre, för varje dag som går blir jag lite starkare.

Idag har det varit återhämtning och imorgon bär det av till Stockholm för att träffa Josefin. Har inte bestämt om vi ska köra eller ta tåg/flyg tänkte kolla ikväll om det finns några billiga biljetter, om inte blir det bil.

Kommentarer

  • Johan "Lappen" Törnqvist säger:

    Lite avis på dina 36 hål. I Umeå har just gräsmattan mot söder blivit snöfri. Du vill bli starkare. Kan vara så att du blivit för stark av all vedklyvning och duffar därför?? Hur som helst är det jättekul att läsa om dina framsteg. Hälsa Jossan i sthlm. MVH från "en med brinnande intresse"

    2013-04-24 | 22:58:01

Kommentera inlägget här: