magnusn.blogg.se

TRÖTT MEN NÖJD

Kategori: Allmänt

30:e jun, dag 123 EB. Nu har jag bevisat för mig själv att jag kunde spela 4 rundor golf på två dagar. Nu var inte det spelmässiga resultatet särskilt bra, men jag kunde slutföra tävlingen vilket stärker mig oerhört. Nu ska jag erkänna att jag är trött, det domnar och sticker i fötterna mer än vanligt men det var det värt. I lördags kväll gick jag och la mig 21.00 och somnade som en gris, blir säkert något liknande ikväll. Den övriga kroppen är mest trött på ett vanligt sätt, det var väldigt glädjande att höra mina medspelare klaga på samma sak. Jag tar det som ett tecken på att återhämtningen har gått bra. Det är konstigt hur man fungerar, det var enormt glädjande att få beskedet efter röntgen. Trots det positiva beskedet börjar snart tankarna snurra kring nästa återbesök. Är det fortfarande bra, eller kommer det tillbaka senare. Tror det är väldigt vanligt att tankarna sticker iväg på det sättet. Antar att det minskar efter varje besök som är bra. Det kommer säkert att ta några år att bli av med. Nu är det bara en vecka kvar att arbeta innan jag har tre veckors semester. Även om jag har arbetat 100% så har det blivit en mjukstart. Både maj och juni har många röda dagar och sedan en tidig semester. Ser framemot hösten och hoppas vara helt återställd då.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Härligt Magnus!
    Har allt tänkt på dig o dina golfrundor i helgen.
    Ta med klubborna till Gbg så får vi gå en runda efter jobbet....Forsgården t ex är i riktigt bra skick.. Hälsa "golfänkan"

    2013-06-30 | 21:14:20

Kommentera inlägget här: