magnusn.blogg.se

SNART ÅTERBESÖK

Kategori: Allmänt

5:e maj, dag 67 EB. Nu har jag arbetat två dagar och det känns väldigt bra. Även om jag är långt ifrån återställd så gav det mig mycket positiv energi att komma igång med jobbet igen. Det är inte bra att gå hemma och ”tycka synd” om sig själv.  Alla krämper blir mindre när man har något annat att tänka på.

Jag kan säga att det varit full fart med mina mått mätt. Nu i helgen har vi gjort iordning uteplatsen, tvättat, oljat och byggt en ny spalje. Det går bra så länge jag tänker mig för, korta pauser men ofta är melodin. Tänkte ge mig ut på golfbanan framåt kvällen när jag vilat upp mig. Får se hur många hål jag orkar gå, än har jag inte gått 18 hål utan att använda golfbil, kanske att det går bra såhär på kvällen. Det brukar inte vara mycket folk ute så jag kan gå lite sakta kanske.

För övrigt fokuserar jag på den 7:e nu. Jag fick svar på mitt sköldkörtelprov och det var helt normalt. Konstig känsla, det kändes både bra och dåligt. Dåligt för att jag inte fick någon förklaring på mitt frysande, men övervägande bra, jag slipper ju gå på medicin resten av livet.

Uppdatering hur besöket gick kommer efter tisdag.

Kommentarer

  • Yngveson`s i stan säger:

    -Gissa om vi håller tummarna och tänker på dej!!

    2013-05-05 | 21:06:31

Kommentera inlägget här: