magnusn.blogg.se

BESÖK PÅ VESSIGE VC

Kategori: Allmänt

10:e  dec, dag 13. Känner mig nästan ”normal” idag, har dock en efterhängsen hosta som gör det svårt att sova. Bad läkarna att skriva ut lite dundermedicin så jag kan sova en hel natt. Få se om det funkar ikväll.

Dagens vårdbesök gick bra, stygnen efter tanddragningen är nu borta och min CVK är nyomlagd.  Måste säga att det är fantastiskt smidigt att ha tillgång till en liten vårdcentral. I Vessigebro ligger allt man behöver vägg i vägg, läkarmottagning, folktandvård och distriktssköterska. Stort är inte alltid effektivt, åtminstone inte för konsumenten.

Ser framemot denna vecka om jag kan må som idag eller bättre, kanske kan hinna med lite julförberedelser också innan jag ska ut på ”slagfältet” igen nästa vecka. Trots att jag är i eller precis efter andra behandlingen under julen så ska jag försöka få till lite julkänsla ändå.

Kommentarer

  • Tommy L säger:

    Fick just nys om din blogg.
    Att följa din resa mot segern är både skrämmande och fantastiskt.
    Kämpa på.

    2012-12-11 | 10:18:30

Kommentera inlägget här: