magnusn.blogg.se

EN KORTIS IDAG

Kategori: Allmänt

30:e dec, dag 33.  Idag har jag varit trött, en liten rekyl på de bra dagarna som gått. Kan också bero på att vi var hos goda vänner igår kväll och åt god mat och spelade lite sällskapsspel. Mycket trevligt, får vila idag så jag orkar fira nyår imorgon. Det gäller att passa på nu när maten smakar gott och jag orkar. Verkar som jag kan ha ett antal bra dagar fram till 9:e jan då strålningen börjar, dessutom är det cellgift igen den 10:e jan. Carpe Diem gäller.

Antar att jag måste räkna med att det kommer en del sämre dagar in emellanåt. Man blir fort bortskämd när det har varit ett par bra dagar på rad. Det gäller att inte tappa fokus utan fortsätta med målet i sikte.

Kommentarer

  • Johan Borgström säger:

    Hej Magnus,

    Det var länge sedan. När jag pratade med Dick idag, fick jag höra vad som hänt dig. Ville bara säga att jag tänker på dig och din familj. Har också läst lite i din blogg. Du har ju alltid haft en del djupa tankar och nu har du på ett bra sätt fått ner några av dem på pränt också :).

    Jag vet att din process är jobbig, men att du är mannen/kämpen att ta dig igenom den på ett framgångsrikt sätt

    Många varma hälsningar och tillönskan om att det blir ett gott nytt år 2013.

    Johan Borgström

    2012-12-30 | 19:59:05
  • dick säger:

    Beundrar din mentala styrka. Fortsätt både kämpa på och njuta av de bra stunderna nästa år. Önskar dig ett gott 2013!

    2012-12-31 | 10:00:39

Kommentera inlägget här: