magnusn.blogg.se

EN VANLIG DAG

Kategori: Allmänt

12 dec, dag 15.  Har varit och tagit prover idag i Vessige, väldigt smidigt får jag säga. Mår bra för tillfället och ska passa på att njuta av det, känns viktigt då de ska sänka mig igen nästa onsdag. Ja, det är inte bara jag som ska sänkas, huvudsyftet är att ge de ”elakartade organisterna” en ordentlig omgång till. Det är en konstig känsla man får i kroppen, att planera sin sjukdom och veta hur illa man kommer att må av behandlingen.

Tog en lång promenad i skogen igen och det gick mycket bättre idag, inta alls lika trött som sist. Passade på att spana efter julgran samtidigt, tror jag hittat en liten bra gran så till helgen får jag ta med mig sågen ut. Imorgon ska jag och Hillevi försöka stöka av julinköpen. Det är inte läge att vänta till sista minuten i år.

Det fick bli en kortis idag. Nu ska jag fortsätta att ladda batterierna.

Kommentarer

  • Dee säger:

    Hope your okay...........im having trouble to post comments :(

    2012-12-13 | 14:41:42

Kommentera inlägget här: