magnusn.blogg.se

JULAFTON

Kategori: Allmänt

24:e dec, dag 27. Det blir alltid jul hur man än gör, tycker att det blev väldigt bra trots att jag var lite trött. Jag vet inte om jag sover mycket, känns mer som jag sover ofta.  Aaron var förstås mittpunkten, det blir en ordningssam kille av honom. Det är det enda barn jag sett som ger tillbaka julklapparna till tomten. Ordning och reda ska det vara, kan ju vara så att det ändrar sig till nästa jul.

Vi var hemma vid 21.00 på kvällen. Lagom för att titta på Svensson Svensson på TV innan det var läggdags. I morgon ska vi gå upp tidigt för att åka till Sahlgrenska och stänga av andra omgången med cellgift. Vi tar det istället för julotta, väl så bra i detta läge.

Kommentarer

  • Lars säger:

    Ja, Aaron går till historien som den enda vi sett ge tillbaka alla klappar till tomten igen.

    Gött att maten smakade och att julen har gott bra :)

    2012-12-25 | 22:44:46

Kommentera inlägget här: