magnusn.blogg.se

MITT I ANDRA ANFALLET

Kategori: Allmänt

22:e dec, dag 25. Ännu lite djupare ner varje dag som går.  Svårt att beskriva känslan. Det är som jag mår illa men vill inte spy, jag är hungrig men vill inte äta. Vill mest vila. Vi har varit i stan i eftermiddag och handlat, ganska lagom för mig med två timmars ”aktivitet” sedan vill jag tillbaka till soffan.

Kommer på mig själv med att snegla på hur många dagar av behandling som är kvar. Jag har gjort 25 av 90 dagar, snart en tredjedel gjord. Varje dag som inte blir värre än som det varit hittills är en bonus, jag vet att det kommer att bli värre men ju längre tid det går innan det blir värre är bra.  Har bestämt mig för att ta en dag i taget. Men tankarna sticker fort iväg till våren då jag har en bild av att vara frisk igen. Nu ska jag försöka fokusera på julen, tror att jag ska orka ganska bra. Jag kan ju alltid gå och lägga mig en stund om det blir jobbigt.

Planen jag gjorde upp verka hålla, har tittat på flaskan och tror fortfarande att den räcker till juldagen. Verkar som det blir en tur till Sahlgrenska på juldagsmorgon, det kan väl vara lika bra som julotta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: