magnusn.blogg.se

PAUS FRÅN BEHANDLING

Kategori: Allmänt

5:e dec, dag 8.  Idag är första dagen som jag är behandlingsfri i min paus, fortfarande påverkad av cellgifterna men försökte hoppa över anti-illamående pillrena idag. Det gick sådär, vid lunch var jag tvungen att ta dem. Har också märkt att munnen börjar bli påverkad, vilket är väldigt vanligt vid den här typen av behandling.  Fortfarande är det inga stora saker, utan jag kan äta normalt. Däremot så har smaken påverkats, det krävs mycket mer kryddor för att jag ska känna något. Jag var tvungen att salta Janssons frestelse, tror aldrig det hänt mig förut.

Idag har jag varit hos distriktssköterskan i Vessigebro och bokat upp tider för provtagningar etc. Känns som det hjälper att ha möten, behandlingar och aktiviteter uppbokade med datum och tider, på så sätt är det lättare att ta en dag i taget och inte bara tänka på slutmålet.

Kommentarer

  • Henrik säger:

    Salta Jansson...
    Jag får ta en extra öl för dig på festen i kväll
    Hur kunde du av alla vinna Cahmps tipset.. ;)

    2012-12-06 | 13:52:12
  • Dee säger:

    Do you want me to make some lovely spicy food for you :).........

    2012-12-06 | 14:46:11

Kommentera inlägget här: