magnusn.blogg.se

SÖNDAG MED SOL

Kategori: Allmänt

Söndagen den 2 dec, första advent och dag 5 i kriget. Det är en klar och fin vintermorgon som inbjuder till utomhusaktivitet, men jag ligger gärna kvar och sover, verkar som lätt illamående och trötthet är de bieffekter som drabbat mig hittills. Tog en liten promenad efter lunch för att få lite syre i lungorna, sen var det skönt att sova en timme igen…..

Imorgon åker jag till sjukhuset för att avsluta fas 1 i anfallet. Kommer att gå igenom med läkarna hur jag ska förbereda mig på fas 2 för att återhämta mig på bästa sätt så jag är stark nog att ge ”organisterna” en omgång till innan jul.

Kommentarer

  • dick säger:

    Du verkar kämpa på bra! Ta väl hand om dig.

    2012-12-03 | 06:27:50
  • Christian säger:

    Keep on fighting and dont give up !

    2012-12-03 | 11:51:42
  • Anonym säger:

    kan du inte skriva hur allt började? hur du upptäckte det m.m. Kämpa på.

    2012-12-04 | 21:52:29

Kommentera inlägget här: