magnusn.blogg.se

EN DAG HEMMA

Kategori: Allmänt

De mest påtagliga effekterna nu är trötthet, mycket slem vilket också ger en tät näsa. Samt att jag inte kan svälja. Medicinlistan är diger och imorgon får jag åka till apoteket och köpa mer antiillamåendepiller.

Tog en liten promenad idag, inte särskilt lång men var ute i en timme vilket i sig är skönt med frisk luft och tillfälle att skingra tankarna. Känns som det är en evighet jag har framför mig, men tänker jag efter så har det tagit ungefär två veckor att hämta sig efter cellgiftet var gång. En vecka till så ska cellgiftet vara på rätt väg och med tanke på vad doktorn säger så skulle det samma gälla för stråleffekterna, ca; två veckor efter avslutad behandling.

28:e feb, dag 3. Fortfarande på väg nedåt. Det är nu en vecka sedan jag fick sista cellgiftet. Borde vara så att högst effekt av det når jag i de närmsta dagarna. Har mått illa de senaste dagarna, vilket beror helt och hållet på cellgiftet.  Strålningseffekten fortsätter att öka och kommer att göra det i ytterligare ca; en vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: