magnusn.blogg.se

EN DAG KVAR

Kategori: Allmänt

24:e feb, dag 89.  Det är svårt att förstå hur fort tiden har gått, trots att jag har längtat efter denna dag så mycket.  Från och med imorgon gäller det att kunna skifta fokus för att försöka rehabilitera mig själv så fort som möjligt. Varför så fort som möjligt säger alla, låt det ta den tid det tar, självklart kommer jag att göra det men jag tror det är lättare att resonera så om man inte själv har gått sjukskriven i 90 dagar.

Maria och Christer var och hälsade på i eftermiddags och vi tog en promenad ner i slottsskogen, ett välkommet avbrott i sjukhusvistelsen. Tror att en sakta men säker vedhuggning är en bra träning.

Klockan 08.45 imorgon startar sista anfallet mot de förrädiska organisterna. Jag återkommer med en ny rapport efter det att eldupphör har meddelats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: