magnusn.blogg.se

FEBER OCH SMÄRTA = SAHLGRENSKA

Kategori: Allmänt

17:e feb dag 82. Idag blir det inte mycket blogg. Vaknade med smärta och hade inte ätit. Ganska jobbigt en normal dag nu var det ingen normal dag jag var tät i näsan och hade feber. Hillevi körde upp mig och nu är jag inlagd. Ska fortsätta att blogga varje dag. Om jag inte orkar en dag får jag blogga för två dagar dagen efter.

Idag konstaterade de att jag bara har en infektion i kroppen, vilket inte är bra. De har börjat med bredspektrig penicillin, för att fortsätta utredningen imorgon.

Jag sätter in den nu på morgonen när jag kan skriva igen. Igår var jag i ett kraftigt morfin rus jag kunde inte koncentrera mig mer än en minut åt gången.

Kommentarer

  • Susanne Landström säger:

    Den infektionen fixar dom / du med pencilinet , sov och sov det stärker dej.
    Kram Susanne

    2013-02-19 | 21:29:15

Kommentera inlägget här: