magnusn.blogg.se

SUCK USCH OCH PUH

Kategori: Allmänt

19:e feb, dag 84. Så nära en total fysisk och psykisk kollaps tror jag aldrig att jag varit. Det är helt klart så att jag har haft en för hög morfin nivå i kroppen. Verkar som den då motverkar sina egna syften. Framför allt det här med trötthet och att jag tappar samanhang.

Strålningen idag var inget undantag utan det var tufft, försöka ligga still trots smärtan i munnen, bom-tät i näsan och halsen full av slem, Det gick, det gick och nu är det bara fyra gånger kvar.  Det är första gången jag är stolt att jag klarade det även om jag varit mer orolig vid andra tillfällen är det denna gång jag förtjänar Bragdguldet.

Har snart varit inlagd i två dygn och de har tagit hundratals prover för komma  fram till vilken infektion jag har någonstans i kroppen, men vet fortfarande inte. Får penicillin intravenöst under tiden.
 
29/33 gjorda och det är bara 4 kvar imorgon får jag träffa läkaren också, det får bli lite längre då.

Kommentarer

  • "yngveson i stan" säger:

    -Håll ut Magnus...... en dag kommer det att kännas som
    om du vunnit ditt "Bragdguld"!

    2013-02-19 | 19:15:57
  • Torbjörn säger:

    Våren är på väg Magnus! Det finns hopp. Ge inte upp.

    2013-02-19 | 19:56:30
  • Linda H säger:

    Vi hejjar på dig!

    2013-02-19 | 20:12:43
  • Susanne Landström säger:

    Du har fått bragdguldet gånger 2 i dag, du en en kämpe utan dess like.
    Kramar i massor.

    2013-02-19 | 21:32:50
  • dick säger:

    Kämpa på! Du genomför ett tufft race, men du kommer att segra!

    2013-02-19 | 22:09:54
  • Ollesamottie säger:

    Jag säger som de andra, du är värd alla bragdguld som finns och snart har du tagit dej igenom det här.
    Kämpa på Magnus och hälsa Hillevi att vi tänker på er.

    2013-02-20 | 13:58:54

Kommentera inlägget här: