magnusn.blogg.se

TVÅ NYA UPPTÄCKTER OCH EN BRA DAG

Kategori: Allmänt

4:e feb, dag 69.  Idag har det flutit fint precis som igår. Har kanske kommit in i några bra dagar nu, bara till att njuta. Ronny körde år mig idag, känns bra att ha chaufförer nu. Tar lite för mycket morfin för att jag ska känna mig som en bra chaufför.  Hela veckan bokad med chaufförer och nästa vecka är under planering.  Förutom en säker leverans så ger det också tillfälle till lite trevliga diskussioner.

Har upptäckt min nya frisyr i helgen. Cellgiftet som jag tar genererar inte i håravfall i någon större mängd, däremot ger strålningen håravfall om man strålar där det är hår. Jag trodde inte att det skulle strålas på håret men det har visat sig att den går rätt igenom så jag har tappat allt håret i nacken. Det går en rak linje mellan ungefär mitt på öronen och under den linjen växer inget hår längre. Jag får fundera om jag ska lansera den nya modefrisyren ”munklook” eller om jag ska raka hela skallen. Hinner fundera på det lite innan jag tar något beslut.

Dessutom har min smak utvecklats. Nä, det är inget positivt även om jag känner en smak till nu. Den nya smaken är svavel. Nu växlar jag mellan sur disktrasa och svavel. Vet inte vilken som smakar bäst. Det verkar som smärtbehandlingen håller fortfarande. Gäller att njuta av varje dag som jag inte har ont.

18/33 delar avklarade och går raskt ner mot bara en tredjedel kvar. Måste snart kontakta Halmstad lasarett för att diskutera sjukskrivningen efter den 28:e. 

Kommentarer

  • Laila Svensson säger:

    Vi vill gratulera till de bra dagarna och håller tummarna hårt att de må fortsätta!!

    2013-02-05 | 11:12:04
  • Mats L säger:

    Låter bra det där med nya frisyren - Du har ju alltid varit något av ett modeorakel och en trendsättare!!!

    2013-02-05 | 15:17:41
  • Sivan säger:

    Skönt att höra att det finns ljusglimtar mitt i allt. Passa på att ta lite foton så att du kan ha det att titta på när allt är över och du är en frisk man ;-)

    2013-02-05 | 17:30:40
  • Lotta säger:

    Du som gillar att laga mat kan kanske komma på någon ny rätt med dina två smaker som blir god :)
    Men du behöver ju inte bjuda på den
    Gott med bra dagar!!

    2013-02-05 | 17:34:30

Kommentera inlägget här: