magnusn.blogg.se

EN TUFF DAG

Kategori: Allmänt

17:e jan, dag 51. Då kom det en tuffare dag, trodde jag skulle klara mig några dagar till. Kl ringde 06.00 idag för att hinna stråla Kl 08.20. Jag kom bara halvvägs i frukosten innan jag var tvungen att gå och spy.

Nu vet jag inte om det är en vanlig vinterkräksjuka eller det är delar av biverkningarna som kommer nu. Som jag sagt är strålningen tuff en vanlig dag. Idag spydde jag till frukost, sedan körde jag till Sahlgrenska och väl framme var det dags igen. Efter det började tankarna fladdra iväg, att bli monterade i masken liggande på rygg utan att kunna röra huvudet och veta att jag kanske måste spy? Kan ärligt säga att det kom en och annan svettpärla i pannan innan jag var klar. Nu gick det bra, hoppas bara att detta inte är som det kommer att vara från och med nu. Önskar att det är en vanlig vinterkräksjuka.

Väl hemma gick jag och la mig. Har i stort sett legat i sängen hela dagen. Nu fram på kvällningen mår jag lite bättre. Det är bara att hålla tummarna för att jag ska må bättre imorgon. Hillevi är hemma så hon kan köra imorgon om det är jobbigt. Vi ska nog klara denna vecka också.

Ytterligare en dag lagd till handlingarna, nu har jag gjort 7/33 delar av strålningen.

Kommentarer

  • Gert Arne säger:

    Låter skitjobbigt och jag lider med dig men detta fixar du. Värre blir det när vi möts i ligan, jag kommer att spela skiten av dig även om du har "fin" sving mm. Ha en så bra dag som möjligt

    mvh Mr Thuen

    2013-01-18 | 10:57:05
  • Mats L säger:

    Ville bara önska en trevlig helg och säga att du skriver fantatiskt! Tänker på dig och hoppas att du får en riktigt dräglig helg!

    2013-01-18 | 15:43:41
  • Torbjörn säger:

    Har läst dina senaste inlägg. Förstår att du har det riktigt tufft. Vi tänker på dej.
    Torbjörn & Siv

    2013-01-19 | 13:43:31

Kommentera inlägget här: