magnusn.blogg.se

IMORGON STRÅLAS DET

Kategori: Allmänt

8:e  jan, dag 42. Idag har jag varit och tagit prover i Vessige igen. Konstigt men idag fungerade CVK:n som den ska. Skönt för den ska användas på torsdag igen för cellgift. Utan den tror jag att jag varit helt sönderstucken i armarna. Har känt mig frisk idag också, tog en promenad på 1,5 timme i eftermiddags.

Imorgon inleds den andra fasen i kriget mot organisterna. Kl. 9.45 kommer de att få känna av den första strålningen av 36 st. Varje vardag till och med den 27 februari ska de få sig en omgång.  Detta toppas upp med en omgång cellgift var tredje vecka med start på torsdag.  Tänker försöka köra själv så länge jag kan och orkar. Vill helst inte bli inlagd eller åka i en seg resambuss som tar hela dagen.

Imorgon kommer det en rapport från det första strålanfallet. Får se hur jag klarar att hantera masken och fastsättningen.

Kommentarer

  • Kenta säger:

    Hej Magnus
    Kör nu hårt , vill du att jag ska köra dej nån gång så hör av dej .
    K

    2013-01-08 | 19:23:17
  • dick säger:

    Önskar dig lycka till med denna din nästa fas i kriget. Hoppas du kan fortsätta med samma positiva inställning, det är verkligen en styrka du har, och som jag beundrar. Tänker på dig! dick

    2013-01-08 | 19:44:10

Kommentera inlägget här: