magnusn.blogg.se

BERG OCH DALBANA

Kategori: Allmänt

29:e mar, dag 30 EB. Idag vaknade jag och kände mig nästan normal. Har mått bra stort sett hela dagen. Det verkar som att jag behöver sova två – tre dagar med jämna mellanrum för att ladda batterierna ordentligt.

Idag har jag inte ansträngt mig får se om den här känslan håller i sig imorgon också. Om det är så ska jag nog fundera på hur mycket jag tar ut mig när jag arbetar. Det kanske är så att jag tar ut mig för mycket i förhållande till vad kroppen orkar för tillfället och att jag därför behöver sova så mycket efteråt. Något att hålla ögonen öppna för.

Med andra ord fortsätter det med berg och dalbana. Trodde såklart att det bara skulle gå ett håll under återhämtningen, det hör man ju på namnet, återhämtning.  

Som sagt ta hand om de bra dagarna Magnus. Jag försöker så gott jag kan, ikväll har jag lagat en potatisgratäng, tyvärr är inte smaken tillbaka ännu men matlagning är lite grand som att cykla har man engång lärt sig så sitter det i ryggmärgen så det blir säkert gott.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    GLAD PÅSK PÅ ER! SAKNAR ER! Ska spendera påskaftons kväll på jobbet och nu ska jag till gymmet. Hälsa alla och jag är hos er "in spirit"! Kärlek! <3

    2013-03-30 | 10:44:10
  • Jossan säger:

    Det var ju jag som skrev ovan såklart ;)

    2013-03-30 | 10:45:12
    Bloggadress: http://envanligsvensson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: