magnusn.blogg.se

EN SKÖN DAG

Kategori: Allmänt

17:e mar, dag 18 EB. Vaknade utsövd och kände mig bra i kroppen trots gårdagens hårdkörning i skogen. Igår minskade jag också mitt morfin plåster till 75 mg, vilket verkar fungera bra. Har bara haft lite ont men har kunnat kontrollera det med  Panodil. Bra att kunna minska morfinet, det är liksom ett kvitto på att jag är på gång.

Idag blev det en omgång i skogen på förmiddagen, ca: 2 timmar igen och peppar, peppar så var jag inte lika trött som jag var igår. Förhoppningsvis så ger den här aktiviteten lite mer ork när det landar in. Eller så kan det också var min järnmedicin som jag börjat ta då mitt hb har varit väldigt lågt, runt 100 bara. Klart att det också påverkar tröttheten. Som sagt lite piggare idag och efter middag och lite sömn orkade jag med lite trädgårdsarbete. Det är inte min favorit att klippa häcken men idag kändes det bra, antagligen bara för att jag orkade.

Nu har jag en vecka framför mig och jag hoppas på samma trend som hittills, lite bättre varje dag. Om det håller i sig kan jag kanske minska morfinet ytterligare i slutet på veckan. Veckan är planerad som vanligt. Vedhuggning och vila om vartannat.

Kommentarer

  • dick säger:

    Dålig SL på apoteken.
    Hoppas du känner dig starkare imorgon.
    Ta väl hand om dig.

    2013-03-18 | 22:27:11

Kommentera inlägget här: