magnusn.blogg.se

EN VANLIG DAG

Kategori: Allmänt

26:e Mar, dag 27 EB. På västfronten intet nytt skulle man kunna säga. Det rullar vidare på samma sätt som vanligt. Vila, lite skogsarbete och vila igen. Kanske har det tillstött en sak, det verkar som hasseln kommer i blomning nu så jag får passa min allergi. Ytterligare en sak som gör mig trött, allergi och allergi medicin blir man trött av. Tur att det inte började tidigare, de kan blomma redan i februari vissa år.

Skogsarbetet är nästan färdigt, nu väntar jag på att få det hemkört sedan är det bara att invänta alla volontärer som vill komma och hjälpa till att klyva ved J.

Påsken närmar sig med stormsteg, men golfsäsongen verkar dröja. Får se vad som händer efter påsk. Det jag vet är att jag ska träffa min chef för att börja planera för återkomsten till arbetet. Mitt mål är at vara tillbaka från och med maj på något sätt. Om det blir heltid eller inte återstår att diskutera. Jag ser också fram emot att få träffa läkarna på Sahlgrenska för den första uppföljningen. Skönt att ha lite att se fram emot.
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas veden kommer nu till påsk då du har två voluntärer på besök...

    2013-03-26 | 22:22:40
  • Jossan säger:

    Kämpa på pappa, du är bästast och starkast i världen! Tänker på er! <3

    2013-03-27 | 10:40:25
    Bloggadress: http://envanligsvensson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: