magnusn.blogg.se

FORTFARANDE TRÖTT

Kategori: Allmänt

19:e mar, dag 20 EB. Det har varit en dag i trötthetens tecken, även om jag hunnit vara lite social också. Tröttheten kommer säkert av att jag har tagit ut ig lite för mycket senaste dagarna in kombination med det mitt låga hb värde.

Började med att jag och Henrik lunchade ihop och pratade lite hur det går på jobbet, det är ju faktiskt så att min återkomst närmar sig även om det inte är i nästa vecka så kommer det närmare. Efter lunchen åkte jag in till fabriken och pratade med lite folk. När jag väl kom hem var kl 4 och min ”ät och sov klocka” hade ringt så jag var tvungen att lägga mig två timmar.

Tror att det är lika viktigt att motionera och få frisk luft som det är att lyssna på kroppen och vila när det behövs. Idag är det 3 veckor sedan sista behandlingen och jag börjar så smått vänta på en kallelse för det första uppföljningsmötet på Sahlgrenska.  Det är svårt att släppa tanken på om det har försvunnit helt och hållet eller inte. Jag försöker tänka positivt, klart att det försvunnit, varför skulle det inte med den behandlingen jag fått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: