magnusn.blogg.se

FREDAG OCH LÖRDAG

Kategori: Allmänt

16:e mar, dag 17 EB. Igår kväll var jag på typ herrmiddag med golfligan. Förbannat roligt att orka vara med en kväll, trots att jag bara drack påskmust. Kände mig nästan normal för ett tag. Det enda som kändes annorlunda var att äta, att inte känna smak och att ha lite ont i munnen tar ned känslan lite. Men det är ett bra kvitto på att man är på väg tillbaka har inte varit ute i lite större sociala sammanhang på ett kvartal.  Tyckte det var värt att missa ett blogginlägg för den goda saken.

Det var lite motion på fredag fm, vedhuggning. Att det var lite igår kompenserade jag med råge idag. Var ute i skogen med grannen och fällde träd tillsammans. Två timmar var vi ute och fällde en hel del. Slutade lagom till middag och efter middagen var det sängen som gällde, sov nonstop i två timmar.

Senare kom Roger och tjejerna och hälsade på. Det blev våfflor och glass. Hillevi gick en promenad i skogen med tjejerna och Svante, medans jag låg på soffan och småpratade med Roger fortfarande slutkörd efter förmiddagens övningar.

Dagens motion tog verkligen musten ur mig men jag tror att det ger tillbaka i slutändan, inte bara ved men också en förbättrad kondition. Imorgon ska vi gå ut i skogen igen, lika bra att köra på när man börjat. Ser framför mig en tidig kväll i säng idag och att jag är pigg igen när jag går upp imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: