magnusn.blogg.se

GEKÅS OCH LITE ANNAT

Kategori: Allmänt

14:e mar, dag 15 EB. Skönt, ingen mer snö att skotta. Idag har jag varit nere hos distriktssköterskan och lämnat hem slangar och sprutor jag haft till sonden. Jag fick också en hel del vällingar över. Kollade med apoteket om det gick att sälja tillbaka de oöppnade lådorna, men inte. Jag fick gärna lämna dem där men jag fick inga pengar. Bestämde att jag lämna dem till distikssköterskan istället så kan hon ge dem till någon som behöver dem istället. En bra markering att sondtiden är över.

Gjorde ett besök på Gekås på förmiddagen, undrar om det inte är jobbigare att gå på ett varuhus än att fälla träd, trots att jag är säker på att det ger mindre med motion. Med tanke på den dagliga motionen så gick jag ut och fällde två träd till samt kvistade och kapade dem. Detta kompletterat med två omgångar sömn så är min dag komplett.

Allmän tillståndet fortsätter att bli lite bättre dag för dag. Jag är fortfarande rädd för bakslag så jag tar inte ut något i förskott, men det ger absolut en positiv känsla. Det är nu två veckor sedan sista behandlingen och jag har inte fått någon kallelse från Sahlgrenska ännu, de sa att jag ska komma på återbesök 6 – 8 veckor efter sista behandlingen. Det kommer väl en kallelse rätt vad det är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: