magnusn.blogg.se

GLÖMDA PROVER

Kategori: Allmänt

6:e mar, dag 7. Dagarna ramlar på och nu tycker jag i varje fall att jag har blivit lite bättre jämfört med förra veckan. Det är fortfarande väldigt mycket slem i halsen och näsan. Det är väldigt jobbigt med slemmet, precis som om man inte får luft och kommer dö av kvävning. För att må lite bättre använder jag mycket näsdroppar och så sitter jag upp när jag sover.

Dagarna ramlar på en efter en och de går fort även om man inte tror det när man som jag bara väntar på att bli frisk och ingenting gör. Idag glömde jag till och med att jag skulle ta prover kl 10.00, får ta dem imorgon istället. Om jag kommer ihåg det.

Jag åt en halv tallrik gröt till frukost idag också, ju mer jag äter ju fortare blir jag av med sonden. Ska försöka öka på andelen mat lite grann var eller varannan dag. Märker att det går åt rätt håll eftersom jag inte har använt extra morfin på några dagar nu. Antagligen går förbättringen i så små steg att jag inte märker dem dag för dag utan får lägga ihop några dagar för att märka förbättringen. Än så länge märker jag inte att mina promenader har ökat på flåset, men även det borde visa sig de närmsta veckorna, tror inte jag klarar gå en hel runda ännu. Inte om banan är kuperad i varje fall. Men det är några veckor kvar till premiären.

Kommentarer

  • dick säger:

    Kanon att du kunnat börja äta lite! Har varit på GHS- konferens o många hälsar till dig, o tänker på dig.

    2013-03-07 | 06:38:06

Kommentera inlägget här: