magnusn.blogg.se

GRÖTFRUKOST!

Kategori: Allmänt

5:e mar, dag 6 i rehabiliteringen. Då var en dag till lagd åt handlingarna. Med lite god vilja kan jag nog säga att det har varit lite bättre idag än igår. Skillnaden är inte stor så jag kan inte säga att det vänt.  Det verkar som jag får en spyattack per dag, idag var inget undantag. Som tur var lyckades jag avstyra det efter lite harklande och ulkande, vilket innebär att sonden är kvar som den ska.

Roger kom upp en sväng idag och vi tog en promenad i vårsolen. Måste nog säga att det var vårvärme i solen idag, helt underbart.  Det stora som hänt idag för övrigt är att jag åt en halv portion gröt till frukost. Fantastiskt att man kan känna glädje av att äta en halv portion gröt själv, jag är trotsallt 49 år så det skulle inte var så unikt tycker man.

Det händer inte mycket mer än såhär under en vanlig dag på Stutelid under rehabiliteringen. Bara vila, lite motion, medicin och vila igen. Det är bara till att ta dagarna som dom kommer.

Kommentarer

  • Susanne Landström säger:

    Ta till vara på alla ljusa stunder som kommer, det är dom som gör att du vill och orkar ,att vara ute och gå stärker dej oerhört mycket. Styrkekramar

    2013-03-06 | 17:24:42
  • Henrik säger:

    Heja dig! Underbart att du ätit igen, härlig milsten på vägen tillbaka.

    Gött

    2013-03-06 | 20:45:52

Kommentera inlägget här: