magnusn.blogg.se

HELGEN ÄR ÖVER

Kategori: Allmänt

3:e mar, dag 5. Nu har jag haft första helgen som färdigbehandlad. Undrar om jag nått botten eller jag gör det i kommande veckan. Har varit en helt underbar vårdag idag. Tog en lång promenad på förmiddagen, 5 km men det tog lång tid. Stannade på vägen och filosoferade i vårsolen några gånger. På eftermiddagen satt jag ute i solen en halvtimme eftre att jag hejat in Johan Olsson till VM guld på femmilen. Det är jobbigt att bara vara publik.

Det har varit en bra sport/tv helg. Bra med mycket idrott när man inte mår bra. Hoppas att det succesivt kan ändra sig till att jag är mer aktiv och gör egna saker istället för att titta. Tror det kommer efterhand nu.  Veckan som kommer har jag inte mycket inplanerat, det enda som jag  vet är at jag ska ta prover på onsdag. Det är så att de kommer fortsätta att ha koll på mig under återhämtningen. I nästa vecka är det lite mer som händer då ska jag både till läkaren i Halmstad och till tandläkaren Halmstad, såklart på olika dagar. Nu har jag inget annat att göra så det kvittar ju. Kanske rent av är bra för att jag ska få lite att göra.

Vet inte om jag sagt det, men innan jag åkte hem från Halmstad sjukhus så tog de bort min CVK. Det innebär att jag nu har bara en extra slang in i min kropp, nämligen sonden. Får försöka börja äta så kan jag ta bort den också. Nu är det kvällen så ser jag fram emot en hel vecka med rehabilitering.

Kommentarer

  • Jan J säger:

    Bra med både vårtecken och friskhetstecken. Måste vara stimulerande med många besök i Halmstad... :) Ha det fortsatt bra

    2013-03-03 | 23:25:33

Kommentera inlägget här: