magnusn.blogg.se

LITE PIGGARE IDAG

Kategori: Allmänt

23:e mar, dag 24 EB. Vaknade av mig själv halv sju och var utsövd, vilken härlig känsla. Det var längesedan jag gjorde det. Men det är klart har jag sovit i nästan två dygn innan dess så borde jag vara utvilad.

Började fundera lite mer på min trötthet, tycker det är två saker att jag behöver sova mycket jämfört med att jag inte orkar som jag brukar. Igår gick jag ned i styrka på mitt morfinplåster, det är nu 50 mg. Det verkar som det fungerar, jag har lite ont men inte så jag behöver gå upp i styrka igen. Idag har jag också minskat på mina traditionella värktabletter. Det är lätt till att man bara fortsätter och tar medicinen av ren vana. Jag får följa det noga, kanske kan jag minska ytterligare om några dagar.

Även om vintern biter sig kvar och att man är lite trött på det måste jag säga att en sådan dag som idag är helt underbar med en sol som värmer gott. Det skulle bara varit i februari inte slutet av mars.  Verkar som det blir en sen golfpremiär i år om inte de kalla nätterna släpper snart. Det finns en positiv sak med detta väder, hasslen har inte börjat blomma än. Jag är allergisk mot hassel och ju frikare jag känner mig innan allergin kommer desto bättre. Ibland kommer det redan i februari och det hade inte varit bra i år.

Kommentarer

  • Siv Öberg säger:

    Underbart! Nu har det vänt!

    2013-03-24 | 18:55:37

Kommentera inlägget här: