magnusn.blogg.se

MINSKAT PÅ PILLER

Kategori: Allmänt

31:e mar, dag 32 EB. Vilken härlig vårdag det varit idag, synd bara att det forsätter vara minusgrader på natten. Idag har det varit halvlugnt. Våra göteborgsbesökare åkte hem vid lunch idag. Vi han precis hämta andan innan vårt yrväder till barnbarn Aaron kom och hälsade på och ville bli passad i någon timme medans mamma red. Ni har redan räknat ut det, dags för vila igen efter den pärsen.

Jag har nu minskat mitt pillerintag radikalt. Idag har jag inte ätit ett enda piller, knappt igår heller. Ikväll sänker jag mitt morfinplåster från 50 till 25 mg. Hoppas att det fungerar, om det inte gör det så kan jag komplettera med Panodil istället för att gå tillbaka till 50 mg. Känns som att dagen då jag är helt medicinfri kommer närmare, ska bli ganska skönt. En milstolpe i tillfrisknandet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: