magnusn.blogg.se

NY MOTION

Kategori: Allmänt

25:e mar, dag 26 EB. Jag mår ungefär som vanligt, trött och hängig. Stor del av dagen tillbringar jag i ryggläge i vår nya säng. Ny och ny men vi köpte faktiskt en ny säng förra våren och den har verkligen blivit utnyttjad till fullo de senaste månaderna. Det var bra timing, om vi haft kvar den gamla hade jag fått gå till kiropraktikern och rätta till ryggen vid det här laget.

På förmiddagen idag drog Hillevi med mig ut på hästryggen, ja ni läste rätt jag har tagit en ridtur idag. Ridit kanske är mycket sagt, det är mer att jag har åkt på hästens rygg. Det var ett bra sätt att få frisk luft, strålande sol som värmde gott. Dessutom fick vi se en älgfamilj (3st). Det är sällan jag får se dem när jag är ute och går, verkar som de är mindre rädda när de bara känner hästlukten och inte människa lika tydligt.

I eftermiddags var jag ute en liten stund i solen, även om det var härligt blev det inte en särskilt lång stund, ryggläget kallade igen.

Kommentarer

  • Hans säger:

    Gott att höra att det fortfarande finns älgar i skogarna, har funderat varför det är så sällan man ser de nu för tiden. Klurar också på om Häcken tar hem allsvenskan eller om du får rätt med Elfsborg? Imorgon blir det mera sol!

    2013-03-25 | 21:41:49

Kommentera inlägget här: