magnusn.blogg.se

TRÖTT IGEN

Kategori: Allmänt

27:e mar, dag 28 EB. Dagen har gått i trötthetenstecken, konstigt det är som om det är varannan dag. Ett exempel på hur mycket jag kan sova. Idag vakande jag halv sju och satte eld i pannan, gick tillbaka till sängen och somnade om och sov till 10.00, var vaken till efter middagen ca: kl 14.00 gick för att vila, somnade och sov 1,5 timme, därefter gick jag ut en liten stund för att gå in och lägga mig igen. Tror ni inte att jag somnade igen och sov i nästan en timme. Tilläggas bör att igår gick jag och la mig 21.30. Det är inte en normal andel sömn precis. Hoppas att det ska rätta till sig snart. Kan ju inte börja jobba om jag måste sitta och sova halva dagarna.

Nu ska vi försöka vara lite sociala i påsken, det blir ett litet test på hr mycket man orkar.  Som tur är kommer vi att vara hemma, vilket innebär att jag kan smita in till min goda säng när jag vill, liksom bara försvinna lite diskret. Bara jag hinner somna innan de hittar mig tror jag ingen har mage att väcka mig J. Skämt och åsido det ska bli kul.

Kommentarer

  • Siv Öberg säger:

    Det är bra att kroppen säger ifrån att du ska vila. Det är bara att lyssna på den. Önskar dig och Hillevi en trevlig påsk :-) från oss i Okome.

    2013-03-28 | 19:23:52

Kommentera inlägget här: