magnusn.blogg.se

SOMNA MITT I EN MENING

Kategori: Allmänt

16:e feb, dag 81. Försöker att sammanfatta hur jag mår/ har mått idag. Men det är verkligen som jag sa igår. Inom loppet av en förmiddag kan jag ha gått igenom fem till sex olika biverkningar och dess ultimata symptom. Att uttrycka detta utan att använda kraftord är svårt, tänker överlåta svärandet åt organisterna till Magnus & Brasse. Tryck på länken så får ni reda på vad jag tycker om ”organisterna” sådana här dagar.

 http://www.youtube.com/watch?v=39axJW7mR6Y

När jag började på att skriva detta inlägg fick jag börja om tre gånger, kan ni gissa varför? Jag somnade när skrev! Tror aldrig att det hänt mig somna mitt i en mening, såklart när jag lyssnar på tråkigt föredrag eller läser en dålig bok kan det hända men aldrig när jag skriver.

Jag fortsätter att hålla mitt grundschema” med motion varje dag, Det fick bli veden som hjälpte mig att motionera idag. Här har jag något jag kan referera till om hur min ork är för tillfället. Jag måste erkänna att mitt vedindex av ork är lågt nu skulle gissa på 40%. Om tid och ansträngning en normal dag är 100% och 0% är att jag orkar ingenting.

Kommentarer

  • Erling & Margareta säger:

    Vi tänker på dig och Hillevi. Precis tittat på svordomsvisan. Humorn är kvar medan organisterna åker åt helvete, rätt åt dem! Kram!

    2013-02-17 | 00:06:08
    Bloggadress: http://magnusn.blogg.se
  • Ollesamottie säger:

    Ja Jisses Magnus. Vad vet man om vad som skall hända. Fick reda på av Olle (som träffat Hillevi häromdagen) vad som hänt. Vet inga ord som kan sägas men vi tänker på er. Ser dej och Olle framför mej när ni dansade Riverdance på logen i Ästad. Ler vid tanken. Dansa och kämpa på! Kram

    2013-02-17 | 17:50:27

Kommentera inlägget här: